Psykologerne ApS

Styrker nærvær, selvværd og samvær
LUKKET FOR TILGANG
Styrker nærvær, selvværd og samvær
+45 50716071
admin@psykologerne.dk
Kigkurren 8G st. tv., 2300 København S
KONTAKT
LUKKET FOR TILGANG

Velkommen til Psykologernes “best practices” profilside 3mjmm

Jeg hedder Lykke og arbejder for Psykologerne.Jeg lavede en profilside for at teste det nye system, sådan at jere4r2tres administration “dashboard”, virker perfekt. Men så opdagede jeg, – det er da et perfekt sted til en vejledning. I en kontekst der matcher dit udgangspunkt.Min profilside her, er kun synlig for dem der er logget ind som psykologer eller administratorer, du kan se den som en del af din administration, ligesom diverse popup’er og how-to’er i administrationen.

Elementerne på din profilside

1. Bannerfoto

For at bannerbilledet skal fungere godt, bør du få taget billedet i bredformat. Baggrunden bør ikke være for rodet, da der skal stå dit navn og din titel ovenpå. Vi kan naturligvis lave nogle grafiske effekter på billedet, som at sløre og dæmpe dele af billedet. MEN, igen, et klart foto, i de nuancer der matcher den du vil opleves som.Hvordan skal de opleve dig, for at de føler sig på bølgelængde og trygge, det er alt sammen i dit foto .Sagen er, du bør kende det selv, der går 3-5 sekunder, før man har besluttet om man klikker videre eller bliver på siden.SÅ vigtigt er dit billede.Dit bannerbillede bør være forskelligt fra dit profilfoto.

2. Profilfoto

Dit profilbillede vises overalt på siden. På din egen profilside, i oversigter og ved siden af alt indhold du tilføjer.Sørg for at det er et godt foto af dig – udnyt at Psykologerne tilbyder professionel fotograf, og gør noget ud af det. Det har en enorm betydning for den besøgende, – sådan er verden. Men de kigger efter noget meget specifikt. Selvfølgelig, er billedet klart og tydeligt, og, kan jeg relatere til denne person, føler jeg mig tryg ved dem – dette er ting der vurderes allerede før de læser om dig. Du vil have dem til at læse, så, få lavet et foto der viser dig som den type Psykolog du er stolt af at være. Det kan du gøre ved at vælge hvor det er, omgivelserne, belysningen (klart lys med natur – eller hyggelig belysning i et hyggeligt lokale.), du kan udtrykke meget vigtige ting gennem dit foto, ved at udnytte lokation, farver, lys, din beklædning og hvad du “gør”, hvordan du imødekommer dem.En god ide – få taget flere fotos, brug dem i dit tekstområde, og få vist dig selv fra “flere sider”. SÅDAN, får du de RETTE besøgende, til at dykke ned i din tekst.Jeg håber du tror på mig, gør noget ud af dette!Hvis du allerede har fået taget fotos af psykologernes fotograf – så bed om at få det gjort igen.

3. Udtalelser

g

4. Kontaktinformation

I administrationen udfylder du din titel, email, telefonnummer – samt adressen på dit psykologhus(nyt).Disse ting vises automatisk på din side samt i diverse oversigter, sammen med dit profilfoto.

5. Praktisk information

Er placeret i højre side af profilsiden. Denne visning genereres automatisk og du redigérer det via administrationen “Søgeindstillinger”. Det hedder sådan fordi, det er “tags” som kan bruges til at sortere og søge efter det, en fremtidig klient, har behov for. Så, det er godt at være nøjagtig. Tilføj ikke en masse temaer og metoder, bare for at du kan dukke op i psykologoversigterne, på de sider, –  tænk på at de rette klienter finder den rette psykolog. I sidste ende går det ud på, at en person får den hjælp de har brug for, det handler også om et godt match, og det handler om at finde dem, der virkelig er dygtig til og/eller har stor interesse i et emne. Man kan ikke være god til alt.Klienter kan også hjælpes, ved at hjælpe dem til den rette psykolog. –  Du ønsker lige så lidt at andre psykologer markerer dit speciale, når det er andre ting de gør bedst, du vil forsvinde i mængden, klienten lander det forkerte sted. Så alle, hav en lidt begrænset tilgang, og få de klienter du virkelig kan gøre noget for.Når vi taler om at finde den rette psykolog, et match, nogen man kan relatere til og føle sig tryg ved.Så er der en ting du må tage som det første og mest afgørende element.Fotos!

6. Dit indhold

Jeg har sat dette punkt før profilside teksten (dette område), fordi der er mange afsnit og mange ting at sige om profilsidens tekst og indhold.

7. Tekstindholdet – “profilteksten”

Det er det område hvor du læser lige nu.Her vises den tekst du tilføjer i administrationen under “Profilsidetekst”.Denne del af din profilside redigeres i en editor der kaldes WYSIWYG (What You See Is What You Get). Med den kan du “layoute” din tekst med overskrifter, fremhævninger, udtalelser – og billeder.

Billeder i profilteksten

Jeg har bemærket gennem tiden, at mange ikke benytter muligheden for at tilføje billeder i dette område. Jeg forestiller mig en simpel forklaring, – hvad skulle jeg bruge et foto til i denne sammenhæng?Well – læsbarhed, vække interesse hos den besøgende, – og Google placeringer.Men, selvfølgelig skal de være relevante – og attraktive(farver, klarhed, sted og udtryk).Her kommer en række afsnit der kan give dig nyttig information om at opbygge din tekst, og fastholde din besøgendes interesse.

Strukturering og læsbarhed

Opdel din tekst i mange afsnit og skriv ikke for lange linjer, eller afsnit.Besøgende skimmer teksten, det er svært med en kompakt tekst. Samt en tekst, uden fremhævninger.Her er tekstindholdet på profilsiden.

Overskrift1/H1

Brug aldrig den overskrift der hedder “H1” eller “Overskrift 1”.Dette er en vigtig type overskrift i forbindelse med søgemaskineoptimering (SEO), som kun må eksistere en enkelt gang, på hver side.På din profilside er overskrift1/H1 brugt i titlen “Psykolog… dit navn”, med det formål at indeksere din side på dit navn.

Primære overskrifter H2 og H3

Det er vigtigt at tilføje H2 overskrifter. Udover at skabe struktur og overblik, har de en effekt på SEO (rangering på Google)Brug H2/overskrift2 som dine primære overskrifterogH3 som niveauer under dette.

Fremhæv vigtige dele af dit indhold med fed og kursiv tekst

Lav gerne tekst fed og kursiv – men brug kun dette til at fremhæve meget vigtig information, og eventuelt lister.Brug ikke Fed/kursiv til overskrifter.

Citater

Det kan også være hjælpsomt for læseren, at du laver citater, det betyder egentlig bare at du fremhæver andre vigtige fakta fra din side, som fanger øjnene og gør siden mere interessant.Citater kan sagtens være en gentagelse af noget i din tekst.

Google rangering – søgemaskineoptimering

Brug links

Ligesom overskrifter og struktur(læsbarhed), – er links også vigtige i din profiltekst!Der findes to slags links du bør bruge.

Interne links

Link til relateret indhold på hjemmesiden, det er vigtigt fordi det styrker Googles opfattelse af indholdet på din side. I højre side, linker vi allerede til dine blogindlæg, podcasts og andet indhold. D0g, link altid til ting der er direkte relateret til det du skriver i din tekst, – det hjælper både den besøgende, og dig, at der er et meningsfuld sammenhæng mellem det du siger, og det andet indhold du tilbyder adgang til, gennem links. Vi kan se på det sådan at det øger din ekspertstatus i Googles øjne, at indholdet fremstår dybt, via interne links – også, når de sender et andet sted på hjemmesiden.Husk, at når du linker til eksempelvis temasiden om depression, eller metodesiden om kognitiv terapi – så er din profil også repræsenteret der, det samme gælder indhold om emnet. Hvis du har skrevet om et emne og tilbyder hjælp indenfor dette, er det kun bonus at linke fra din side, til depression og kognitiv terapi – fordi, de sender lige tilbage til dig, super bonus.

Eksterne links

Betyder at du linker til en anden hjemmeside. Sørg for at dette ikke er en konkurrerende hjemmeside og sørg for altid at markere “Åbn i nyt vindue”, så fanen med din profilside, forbliver åben i deres browser.

Styrker nærvær, selvværd og samvær
+45 50716071
admin@psykologerne.dk
Kigkurren 8G st. tv., 2300 København S
KONTAKT
LUKKET FOR TILGANG

Information

  • Kognitiv adfærdsterapi
  • Metakognitiv terapi
  • Narrativ terapi
  • Naturterapi
  • Psykodramaterapi
  • Autisme
  • Depression
  • Eksamensangst
  • Empatiudmattelse
  • Familiedannelse
MandagTirsdagOnsdagTorsdag
DagtiderAftentiderAkuttider
DanskEngelsk

INDHOLD FRA Psykologerne ApS

Kontakt psykolog Psykologerne ApS

Lukket for tilgang af nye klienter hos Psykologerne ApS

Du kan booke en tid i kalenderen herunder. Klik på en dato der passer dig, og se hvilke ledige tider der er at vælge imellem, klik derefter på tiden og gennemfør booking. Der er ingen betaling ved tidsbestilling!
Skriv til Psykologerne

Har du spørgsmål til vores psykolognetværk, kan du skrive til os her.

Når du kontakter Psykologernes psykolog-huse i København, giver du samtykke til, at vi må opbevare de informationer, du angiver i forbindelse med udfyldelse af kontaktformularen.
Tak for din besked
Jeg svarer dig tilbage hurtigst muligt.
Venlig hilsen
Psykolog Psykologerne ApS
Tak for din besked
Jeg svarer dig tilbage hurtigst muligt.
Venlig hilsen
Psykolog Anita Øland